nu blire natt..

heej har prisis kollat klart på en jätte bra film
jag har sätt filmen jätte många gånger men den är så bra så jag var tvungen att se den igen :D hihi(rekomenderar att se filmen!!)
klockan är snart 11 och jag har druckit för mycke power king så kommer inte kunna sova på typ några timmar för jag e skiiiiiit pigg!! xD btw jag har faktiskt pluggat lite idag skrev min engelska uppsats helt färdig nu ska bara lämnas in på måndag (stolt) sen i morn blir det att göra klart so uppsats sen ska man typ ner till södertälje med pappa jag bor lixom i tyresö för er som inte vet :P i södertälje kommer jag inte ihåg vad vi skulle men jag ska typ köpa högtalare till min fina iphone :) hihi jag fick hem min cyckel idag okså så jag kan börja cyckla när man ska nån stans och snart ska jag okså få min moppe hoppas jag, jag och pappa var och kolla på en och vi ska typ åka och köpa den nån gång innan sommarn hoppas jag kommer inte ihåg vad det var för märke men den var ialla fall svart:) <33
men jag ska typ lyssna lite på musik nu och messa med henke om han kommer ut från duschen nån gång han typ älskar att duscha på natten lixom och typ fett länge för när man messar han typ sent så ba ska duscha nu och sen typ efter fett lång tid så ba nu har jag duschat och man ba emh okej jag han typ gå långsamt t kina och tbax asso omg jag måste sluta skriva snart känns som det blir för mycke.... men måst esäga en sak till idag i skolan så var jag och veronica utklädda t emosar vi va faktiskt jätte fina !! alla typ glodde sönder och vi typ dog men annars var det ganska kul:) sen när jag kom hem efter skolan så lura min familj mej att vi skulle ut och äta pizza och jag såg verkligen fram emot de sen var jag ute lite och dom sa att när jag kommer hem ska vi åka fast sen när jag kom hem dom ba april april och jag ba fyfan jag ville ha min pizza och sen så fick vi ju lax till middag och jag HATAR lax så åt typ inge:(
hehe märks det att jag e pigg eller vill skriva mer men måste sluta nu...men asso jagb bloggar typ sen eller asso jag skriver typ imorrn :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0