kväll

hej kom nyss in efter en rolig dag först i skolan så skulle jag vara som linn och det var skit kul hon trodde typ jag ville vara prisis som hon hehe, sen var jag i centrum med några kompisar och käka jordgubbar och grädde det var jätte mums:) sen var jag lite hemma med veronica sen var vi och henke ute och grillade det var inte så lyckat men man blev iaf mätt..men jag stank typ rök efter alla pinnar vi äldade vi hade skit kul :) nu sitter jag och ska kolla på big brother efter att jag har tagit en varm dusch.
puss puss

Nadja

Kommentarer
Postat av: linn

asso de kändes ju som att jah lixom hade ngn.. :(<333

Fiin blogg btw :D <3333

2011-04-06 @ 13:18:09
URL: http://llinnkraft.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0